FANDOM

Dzieci kukurydzyamerykański horror w reżyserii Fritza Kierscha, na podstawie opowiadania Stephena Kinga. Pierwszy z serii filmów Dzieci kukurydzy. Film swoją premierę miał 9 marca 1984.

Obsada Edytuj

Fabuła Edytuj

Burt i Vicky przemierzają pustkowia, aż niespodziewanie potrącają młodego chłopca. Gdy Burt wysiada z auta zauważa, że chłopak ma poderżnięte gardło. Postanawiają zabrać jego ciało i udać się do najbliższego miasteczka. Jeżdżąc przez pola kukurydzy odnajdują stację benzynową, i przez właściciela dowiadują się by ominąć znajdujące się w okolicy miasteczko i pomocy szukać dalej. Młoda para po kilku godzinnym jeżdżeniu przez pola natrafiają z powrotem na stację. Postanawiają pojechać do znajdującego się w okolicy miasteczka. Okazuje się, że jest one niemal w pełni opustoszałe. Spotykają jedynie dzieci i przez chwilę się rozdzielają. Vicky zostaje złapana i zabrana w pole kukurydzy, gdzie dowiaduje się prawdy o miasteczku. Okazuje się, że dzieci zabiły wszystkich dorosłych i stworzyły własną sektę na czele której stanął Izaak i Malachiasz. Burt próbuje uratować swoją dziewczynę i uświadamia dzieci o prawdziwej nauce płynącej z ewangelii.