FANDOM

Requiem dla snuamerykański dramat psychologiczny w reżyserii Darrena Aronofsky'ego powstały na podstawie powieści Huberta Selby'ego o tym samym tytule.

Obsada Edytuj

Fabuła Edytuj

Sara Goldfarb jest emerytką. Całe dnie spędza oglądając telewizję i szukając sposobu by schudnąć. Jej syn Harry wraz z Tyronem są narkomanami. Pewnego dnia wpadają na pomysł by zacząć handlować narkotykami. Ich biznes idzie bardzo dobrze, dopóki Tyron nie ląduje w więzieniu. Harry większość pieniędzy wydaje na kaucję, przez co nie ma pieniędzy na narkotyki i popada w konflikt ze swoją dziewczyną Marion. Jego matka od lekarza dostaje tabletki by schudnąć, wkrótce odkrywa ich niepożądane działania. Miewa ona halucynacje i jest od nich uzależniona. Harry przybywając do domu przestrzega swoją matkę. Ona jednak mu nie wierzy i popada w coraz to większe uzależnienie. Gdy w mieście kończą się narkotyki Harry i Tyron wybierają się na Florydę. Podczas jazdy Tyron spostrzega dziwną ranę na ręce Harrego i jedzie z nim do szpitala. Tam też lekarz dostrzega ślady po zażywaniu narkotyków i zawiadamia policję. Obaj mężczyźni lądują w więzieniu, a gdy bóle w ręce Harrego się nasilają, zostaje zabrany do szpitala. Podczas operacji amputują mu rękę. Jego mama z pogłębiającymi się halucynacjami trafia do szpitala psychiatrycznego. Dziewczyna Harrego, Marion oddaje się dilerowi by mieć pieniądze na narkotyki.