FANDOM

Toy Story – amerykański film animowany z 1995. Film ten jest produkcji Pixar, pojawiły się również kolejne części filmu: Toy Story 2 z 1999 i Toy Story 3 z 2010 oraz Toy Story 4 z 2017.

ObsadaEdytuj

i inni

FabułaEdytuj

Głównymi bohaterami filmu są zabawki, które mieszkają w domu 10 letniego Andy'ego, przywódcą zabawek jest kowboj Chudy, są urodziny Andy'ego, a także pojawią się nowe zabawki, wśród nich jest zabawka Buzz Astral, która zdobywa zaufanie wszystkich zabawek, co powoduje że Chudy staje się zazdrosny.

Pewnego wieczoru Andy wybiera się z rodzicami do Pizza Planet, gdzie zabiera tylko Chudego, Buzz Astral jedzie za Chudym, gdzie zaczynają się kłócić, gdzie widzą że samochód odjeżdża, Chudy i Buzz wybierają się do Pizza Planet szukając Andy'ego, gdzie trafiają do kosza z nagrodami, gdzie Buzza chce wygrać Sid Philips, który dręczy nad każdą zdobytą zabawką, gdzie trafiają do domu, w którym są zabawki które poniosły krzywdę przez chłopca. Dowiadują się że Sid chce wystrzelić Buzza, a Chudego chce upiec na Grillu.

Nazajutrz Sid chce wystrzelić Buzza, ale Chudy mówi mu że każe się nim zabawić i każe mu przestać, Sid ucieka. Chudy i Buzz dowiadują się że Andy z rodzicami i z zabawkami się przprowadzają, wyruszają za nimi, ale pies Sida goni Chudego i Buzza, gdzie Buzz wkłada rakietę Sida do psa, gdzie udaje im się uciec.

Trwa boże narodzenie, gdzie Andy dostanie na gwiazdkę nowe zabawki między innymi Panią Bulwę, a także prawdziwego Psa Bustera.